بازار هدف خودروهای بی ام و، اصولا رانندگان جوان را هدف خود، قرار داده است، در صورتی که طرفداران خودروهای بنز معمولاً میانگین سنی بالاتری دارند. البته در سال‌های اخیر تمرکز هر دو برند بر آن بوده تا طیف وسیع‌تری از مخاطبان را جذب کنند. 

سال 2016  بنز بهترین خودروساز در گروه «دایملر اشتوتگارت» فروش بیشتری از بی ام و در قسمت خودرو‌ها‌ی لوکس داشت که این مسئله در یک دهه گذشته بی سابقه بوده است. خودروهای لوکس بنز چه از لحاظ تعداد فروش و چه از لحاظ حاشیه سود از بی ام و سبقت گرفته است و حالا کروگر مدیر اجرایی شرکت با لوگوی خانه‌ها‌ی آبی و سفید قول داده است تا در آینده تأکید بیشتری بر بخش خودروی لوکس به عنوان تضمین سودآوری داشته باشد که شامل یک مدل جدید اس یو وی لوکس شهری می‌شود.


فروشگاه انلاین بی بی شاپ

فروش قطعات خودرو بی ام و

فروش لوازم یدکی بی ام و


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ شخصی رضا پورمحمدی دانلود پروژه Rebecca نمایندگی مجاز تعمیرات سامسونگ،ال جی،دوو aerospace-engineering-blog دمی به یاد تو montanet کاتالوگ آيسي و ترانزيستورها ای بوم هوش مصنوعی